9,3
1400 klanten beoordelen ons met een 9,3 op Kiyoh
Persoonlijk advies & hulp
Eigen showroom & werkplaats
15+ jaar ervaring
Uw winkelwagen (0)
Geen producten in uw winkelwagen.
Subtotaal € 0,-
Totaal € 0,-
Bekijk winkelwagen Terug naar de winkel

Winkelwagen aan het updaten

Ik zoek onderdelen voor mijn scootmobiel. Hoe kan ik die bestellen?

Heeft u onderdelen nodig voor uw scootmobiel? Wij helpen u graag het juiste onderdeel te vinden, zelfs als u niet zeker weet welk onderdeel er nodig is. Lees verder voor handige tips over hoe u snel de juiste onderdelen kunt bestellen!

Hebt u onderdelen nodig voor uw scootmobiel? Voor veel scootmobielen kunnen wij de juiste onderdelen leveren. Graag helpen we u het juiste onderdeel voor uw scootmobiel te vinden.

Storing onderzoeken

Weet u niet welk onderdeel u nodig hebt, maar geeft uw scootmobiel wel een foutmelding? Of ervaart u dat de scootmobiel niet helemaal goed functioneert, maar het is u niet zeker wat het probleem is? Lees dan eerst onderstaand artikel, soms is het probleem binnen een paar minuten op te lossen.

Mijn scootmobiel doet het niet. Hoe krijg ik hem weer aan de praat?

Welk onderdeel heb ik nodig voor mijn scootmobiel

Om snel het juiste onderdeel te vinden voor uw scootmobiel, kunnen we u op de volgende manieren helpen. Kies welke situatie op u van toepassing is:

Optie 1. Ik weet mijn scootmobiel merk en model

Maak gebruik van onze onderdelen zoekhulp en zoek op uw scootmobiel merk en model.

KLIK HIER VOOR ONZE ONDERDELEN ZOEKHULP PER MERK/MODEL

Optie 2. Ik weet exact welke onderdeel ik nodig heb

Maak gebruik van onze zoekfunctie: vul bijvoorbeeld in “Gaspotmeter voor Pride Elite”, klik op zoeken en u krijgt het juiste onderdeel.

KLIK HIER VOOR ONZE ONDERDELEN ZOEKHULP PER MERK/MODEL

Optie 3. Ik weet niet welke scootmobiel ik heb en ik weet niet welk onderdeel ik nu heb

Hebt u de scootmobiel bij ons gekocht? Dan kunnen wij in het systeem eenvoudig terugvinden welke scootmobiel u hebt. Stuur ons via het contactformulier een bericht met uw naam en adresgegevens, dan kunnen we u verder helpen.

Hebt u de scootmobiel niet bij ons gekocht? Stuur ons een bericht via het contactformulier met een foto van de scootmobiel en een foto van het huidige onderdeel inclusief een omschrijving van het probleem dat u ervaart, dan kunnen wij u vertellen welk onderdeel u nodig hebt.

Naar contactpagina

Optie 4. Ik weet niet welke scootmobiel ik heb en ik weet niet welk onderdeel ik nu heb en ik kan geen foto’s maken

Helaas kunnen we u (zonder foto’s) niet helpen. Het heeft namelijk geen zin om een onderdeel op te sturen dat misschien wel of niet past; het onderdeel kan namelijk NIET retour en dat kost zowel u als ons alleen maar geld, tijd en energie. Het is van belang van tevoren zeker te weten welke maat u moet hebben. Vraag een buurman, buurvrouw, vriend(in), familielid, kennis of hulp in de zorg om de foto’s voor u te maken en deze naar ons te sturen.

Telefonisch onderdelen bestellen

Telefonisch nemen wij geen bestellingen voor onderdelen aan, ook kunnen we u hier telefonisch niet mee helpen. We zullen ALTIJD vragen om ons een mailtje te sturen met foto’s (zie optie 3 hierboven).

Retourvoorwaarden onderdelen

Onderdelen kunnen niet retour, tenzij er expliciet bij staat dat het onderdeel wel retour kan. Het is daarom van belang dat u goed vooraf controleert of het onderdeel dat u wilt bestellen het juiste is. Twijfelt u? Neem dan vooraf contact met ons op.

Uw specialist: Frank Kamphuis

Met bijna 20 jaar ervaring in mobiliteitshulpmiddelen is Frank een wandelend naslagwerk. Hij weet alles over rollators, scootmobielen en andere hulpmiddelen die u helpen om actief te blijven. Perfectionistisch en met oog voor detail zorgt hij ervoor dat u de juiste oplossing krijgt. Met Frank bent u verzekerd van deskundig advies én een glimlach.

Lees meer over dit onderwerp of ga naar een andere categorie

Wat meer dan 1400+ tevreden klanten hierover zeggen?
9.3
Kiyoh

Meer dan 1400 beoordelingen op Kiyoh.
100% beveelt ons aan

Sluiten