9,3
1400 klanten beoordelen ons met een 9,3 op Kiyoh
Persoonlijk advies & hulp
Eigen showroom & werkplaats
15+ jaar ervaring
Uw winkelwagen (0)
Geen producten in uw winkelwagen.
Subtotaal € 0,-
Totaal € 0,-
Bekijk winkelwagen Terug naar de winkel

Winkelwagen aan het updaten

Wat kan ik doen als ik met pech sta? Hebben jullie een pechhulpdienst?

Wat kunt u doen als u met pech staat? Is er dan een pechhulpdienst die voor u klaar staat? Lees er alles over in dit artikel.

Ja, we helpen u graag als u pech hebt en werken hierom samen met de ANWB.

Wellicht bent u met 2 minuten klaar!

Om te beginnen: geen paniek, controleer eerst deze dingen: Mijn scootmobiel doet het niet. Hoe krijg ik hem weer aan de praat?, wellicht kunt u de storing binnen enkele minuten zelf verhelpen.

Kunt u met bovenstaande tips de storing niet verhelpen? Neem dan contact op met de ANWB scootmobiel wegenwacht service (pech melden werkt hetzelfde als bij de auto). Zij staan 24/7 voor u klaar. Komen zij er niet uit, dan nemen zij vanzelf weer contact met ons op. U kunt uw pech melden via onderstaande manieren.

ANWB Telefonisch pech melden

Bel de ANWB op telefoonnummer 088-269 2888

ANWB Onderweg App voor Android & iOS

Pech melden via de ANWB Onderweg app

Bent u slechthorend? Tip! ANWB Online pech melden

Als u slechthorend bent en u kunt op dit moment geen app downloaden, gebruik dan deze link om uw pech te melden:

https://pechmelden.anwb.nl/

Uw specialist: Frank Kamphuis

Met bijna 20 jaar ervaring in mobiliteitshulpmiddelen is Frank een wandelend naslagwerk. Hij weet alles over rollators, scootmobielen en andere hulpmiddelen die u helpen om actief te blijven. Perfectionistisch en met oog voor detail zorgt hij ervoor dat u de juiste oplossing krijgt. Met Frank bent u verzekerd van deskundig advies én een glimlach.

Lees meer over dit onderwerp of ga naar een andere categorie

Wat meer dan 1400+ tevreden klanten hierover zeggen?
9.3
Kiyoh

Meer dan 1400 beoordelingen op Kiyoh.
100% beveelt ons aan

Sluiten